niedziela, 26 października 2014

Hej!

Dodaję dziś już ostatnią jesienną stylizację, ze względu na naszą obecną, brzydką pogodę :( Niestety będzie już co raz zimniej, dlatego już niedługo zacznę robić zimowe stylizacje, które również będzie można zobaczyć na blogu.  W tej stylizacji mam na sobie buty z Zary, które moim zdaniem są idealne na okres jesień/ zima, czarne spodnie, które jak zwykle świetnie się ze wszystkim komponują. Do tego ubrałam białą bluzkę Mohito z przezroczystym materiałem na rękawach. Na to założyłam ciepły żakiet ze Stradivarious. Całość podkreśliłam złotym naszyjnikiem (H&M) i czarno-złotą bransoletka (Mohito).

Zapraszam do oglądania!















  





okulary H&M/ naszyjnik H&M/ bluzka Mohito/ spodnie Pull&Bear/ torebka LV/ Żakiet Stradivarious/ bransoletka Mohito/ buty Zara

5 komentarzy: