niedziela, 7 września 2014


WITAM WSZYTSKICH NA MOIM BLOGU!

Jest to mój pierwszy post i w kilku słowach chciałabym o sobie napisać :)
Mam na imię Klaudia i pochodzę z Elbląga.Od wielu lat interesuję się modą, projektowaniem i dziennikarstwem. Od dłuższego czasu myślałam o tym, aby założyć bloga, ale nigdy nie mogłam się do tego zmobilizować. Chciałabym także zaprosić do obserwowania mojego instagrama myjskaniemyjska. Na tym blogu będę się z Wami dzielić moimi stylizacjami. Nie obiecuję, że będę je dodawać systematycznie, ale postaram się umieszczać  je kiedy tylko będę miała pomysł na zdjęcia, a także czas. Myślę, że te zdjęcia będą odzwierciedleniem mojej osoby i mojego codziennego stylu. Mam nadzieję, że Wam się spodoba, 
Miłego oglądania!:)










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz